neděle 8. ledna 2017

Tipy pro romantiky...


Skrývají se ve vás něžné dušičky, které touží po vzrušujícím čtenářském zážitku? Takovém, co dokáží nabídnout pouze perfektně vysvalovaní sexouši s jiskrou v oku a svůdným úsměvem objevující se v knihách? Pak jste tu správně.

I já jsem "jen" holka a zaláskovaný příběh, u něhož se moc nemusí přemýšlet, mi občas přijde vhod. Aby pro mě ale fungoval, potřebuji v něm hrdinku s mozkem a ostrým jazykem. Jakmile je tam nána zamazaná od cukrové vaty, co svému milovníkovi pomalu staví oltář pokrytý srdíčky, okamžitě řadím k fekálům. To stejné platí i u hlavního týpka. Cukrouš, co by holce snesl modré z nebe po pár dnech známosti? Bleee, to není sexy. Arogantní a inteligentní zmetek je lepší.

Hledám romanťárny, které se nějakým způsobem vymykají z klasického:
"sejdou se - zbožňují se - něco strašného - nesnáší se - usmířování - milují se".

https://cz.pinterest.com/pin/528961918712478227/Děsivá minulost na mě ještě občas funguje.
Dojebové dialogy na mě vždycky fungují.

Špatný konec? Zatím vytrvale hledám.
Když se tam vraždí, krade nebo utíká z vězení, kniha má vysokou šanci na úspěch.

Nadržené rockové hvězdy mě nebaví.
Knížky od pana N. Sparkse taky ne.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/06/03/b4/0603b44f6d7888acb6e928500aa8b73d.jpg Sex. Sex na stole. Ve spíži. Před spíží. Na gauči. Pod gaučem. Zas a znova. Furt a furt. To na mě nikdy nefunguje, pokud ten okamžik nezastává pozici bonusového materiálu, na který se upřímně těším. Všeho příliš škodí, však víte.

BDSM nečtu. Ani sourozeneckou lásku.
Nejradši, když se ústřední dvojice nesnáší. Dloooooouho. Naschvály a tak.

Školní prostředí? Jou jou. Kanceláře? Jak kdy. Tripy? Nenašla jsem takový, co by mě bavil.

Teď jste nakoukli pod pokličku mého vkusu.
Pokud alespoň s pár body souhlasíte, vězte, že to, co v následujících řádcích doporučím, se vám bude líbit.

Pozn. Obrázky jsou proklikávací, abyste se dostali k anotacím. :)

VYŠLO V ČESKÉM PŘEKLADU
V češtině takové věcičky moc nečtu, vlastně skoro vůbec.

Nepoučitelná
GoodReads - 3.84 / 17 872 hodnocení
Well, teď jsem zjistila, jak vypadá česká obálka. Fuj.

Poměrně fascinující kniha.
Shodujeme se s kamarádkami, že je jedna z nejrealističtějších z tohoto žánru, co se nám dostala pod ruku.
Jednoznačně pro každého fandu vztahu studentka - učitel.
Jamaica Lane
GoodReads - 4.36 / 29 632 hodnocení
Další grafický odpad. :D

Od autorky známého Dublin Streetu. Tohle je ale lepší. Vlastně nejlepší z celé série. Nemusíte číst předchozí díly.
Knižně zpracovaný Kamarád taky rád, řekla bych. Originální ani ťuk, ale mrtě dobře se čte.


KDO SE NEBOJÍ ANGLIČTINY
(btw... Pokud angličtina nepatří mezi vaše silné stránky, ale četbu v tomto cizím jazyce zvažujete, na romanťárnách je asi dobré začít. Nebývají složité jako třeba epic fantasy literatura.)

https://www.goodreads.com/book/show/23964858-living-with-the-bad-boy
Living with the Bad Boy
GoodReads: 3.83 / 1 310 hodnocení

Bude vás pupek bolet od smíchu!
Ti dva se přetahovali jako děti ve školce. Oba velmi egoističtí a tvrdohlaví a originálně kreativní.
Působí lehce jako příručka "co udělat, když mě druhá polovička naštve".
Já se inspirovat nechala. Už dvakrát. :D
https://www.goodreads.com/book/show/29103642-waking-olivia
Waking Olivia
GoodReads: 4.31 / 2 147 hodnocení

Momentálně docela boom mezi uživateli GoodReads. Fakt, čte to každý druhý.
Budete pohlceni a nakonec řeknete *zbaštěno na jeden zátah, kde mám další chod?*
O čem že to je? No, hodně se tam běhá... a *That girl isn't just trouble of the not-a-team-player, not-a-reliable-runner variety. She's trouble of the devious, manipulative, too-f***ing-hot-for-her-own good variety.*

https://www.goodreads.com/book/show/22324683-six-of-hearts
Six of Hearts
GoodReads: 4.09 / 11 874 hodnocení

Fajn. Step right up and meet Jay Fields: Illusionist. Mentalist. Trickster.
Není to něco super mega husťáckého. 
Konec sladký jako prase.
Ale jsou tam čáry, máry i fuky.
*Note to self: Never try to out-trick a trickster.*
Burying Water
GoodReads: 4.16 / 8 931 hodnocení

Od K. A. Tucker v češtině vyšlo Deset malých nadechnutí. Tohle se mi líbilo víc.
Pěkné mafiánské prostředí.
Ztráta paměti.
Střídaní POV - ona, přítomnost a on, minulost. Asi autorčina snaha o dějové puzzlíky.
Předvídatené jak špatná detektivka a mi to vlastně ani nevadilo.

https://www.goodreads.com/book/show/23210748-hardcoreHardcore - Volume One
GoodReads: 3.83 / 389 hodnocení

Tady se běhá a krade a lže.
Moc cool hrdinka.
Asi 80 stránek. (Celkem 3 díly.)
Hodně sexu.
Zaujalo mě to. A určitě přečtu ještě jednou.
https://www.goodreads.com/book/show/20559676-killing-sarai
Killing Sarai
GoodReads: 4.18 / 21 663 hodnocení

Moje nejoblíbenější série ze zaláskovaností. Možná proto, že se tam umírá ve velkém.
Je to krutě boží.
A božsky kruté.
Přečtěte si to.
*There is a stark difference between fear and uncertainty, Sarai. You fear nothing but are uncertain of everything.*




Nějaký nápad, co by mě ještě mohlo bavit?

Žádné komentáře:

Okomentovat

About Us

Recent

Random